Luisa, unha boa costureira

Luisa, vivía pola calle do medio, creo que era o edificio de Luciano Lago ( Ceferino ) con ela vivían seus sobriños Isolinito, Manolita Dieguez e súa nai, a señora Oristila, non esquencin o seu nome, porqué traía os netos a escola do Quince, tódolos días lle rogaba á mestra que llos coidara ben, e ela respondialle, ¡¡ Pierda cuidado señora Oristila, pierda cuidado!!
Comentario por lolita camiño (13-09-2009 16:13)
En la foto también están, Moncha la madre de Cunino y los padres de Mingos y José Campos Caeiro.
Recuerdo que un dia jugado al futbol en la calle Mendez Nuñez, mas o menos delante de casa de Jesus Dieguez, fuimos interrumpidos por un coche de punto que paró delante de la casa de la Sra. Oristila y bajaron envuelta en una manta a Luisa que, al parecer, habia tenido un colico producido por apendicitis y la llevaban al hospital
Comentario por Paco Salgado (13-09-2009 22:42)
Isolino, si vivio una temporada en casa de mi abuela pero Manola no.
Comentario por Suso Dieguez (20-11-2010 18:07)
A continuación de Moncha aparece Camilita y su marido, que vivian en Sta. Eulalia y de los que escribo en Xentes  ¿Ista calle?
Comentario por Cándido (23-11-2010 00:39)


Deixa unha resposta

O teu enderezo electrónico non se publicará Os campos obrigatorios están marcados con *