Baixo o pavimento atopase o primeiro dos camiños construidos que iban desde o pazo, desde o arco a igrexa parroquial. Desde O Faiado se habia solicitado musealizar un trozo con vistas a o pasado da nosa vila, non habia nada que levantar porqué estaban en obras na rua;a concelleira de urbanismo de enton era Tania Garcia, a do no porqué si, e pasou o que pasou.
Que sepades que a historia temola que contar. As Tanias pasan.
O FAIADO
Esta é unha das rúas de Vilagarcía que case nunca sae nas fotos, a casa que se ve á dereita creo recordar que tiña a parede toda de cunchas de vieira. Supoño que naqueles tempos era unha maneira de combatir as humidades.
Comentario por Mari Carmen Arines (07-11-2009 23:40)
No edificio de Moreira ó lado do Teatro-Cine Cervantes efectivamente vivia ó Medico Lois, a finales dos 60 a miña muller Teresa traballou con eles,nos baixos donde ahora esta ó INEM, estivo a tenda Materiais de Construccion Fontaneria é calefacion de Moreira é no sotano que é o que se aprecia na Foto, tiñañ os almacens, o frente da tenda estivo JAIME,que os Domingos vendia as entradas no campo da Lomba e a sua Dona Maribel foi Madriña do Arousa durante algun tempo.
Saudos
Comentario por Juan Leites (09-11-2009 21:10)
Hablando de Lois, cuantos niños y niñas de Vilagarcía hemos “salido” al mundo con su ayuda? Un mogollón, creo yo. Si estuviera aún entre nosotros, me encantaría darle las gracias por su dedicación. Para mi fue un médico tranquilizador, que por mal que estuvieran las cosas, siempre tenía un gesto de ánimo, cariñoso. Me acuerdo del acuario que tenía en la sala de espera. Y de su consulta, llena de libros por todas partes, a veces revueltos, pero acogedor. Y también me acuerdo de su perrito, que se sentaba detrás de él en la butaca del despacho.
Comentario por Pilar Gómez Buhigas (04-02-2010 00:27)
Yo nací y viví muchos años en ese edificio, justo encima de la vivienda y cosulta de don Luciano Lois. Dado que en esa calle jugabamos al futbol, recuerdo que el autobus que aparcaba siempre ahí, era de la empresa “El Veloz”. La casa y finca de enfrente, era de los LLovo y en sus sotanos se guardaba lejía y el edificio donde yo he vivido, era de Domínguez, los de Cedonosa.
Comentario por José Ignacio Prego (16-12-2012 02:58)
Deixa unha resposta